sunnuntai 19. lokakuuta 2014

20 facts about me

Päätin nyt tehä tälläsen postauksen mis on 20 randomii faktaa miusta :D.


  1. koko nimi on Jenna Miia Susanna Isopoussu.
  2. täytän ens kuussa 17 (sit viel vuos odotteluu...)
  3. oon 164 cm pitkä 
  4. asun kahestaa äitin kans
  5. oon uusie ihmisten seuras melko hiljane, mutku tutustun tarpeeks ni alkaa juttuu tulemaa :D
  6. oon joskus ehkä liianki suorasanaine
  7. ja tosi huono valehtelemaa, eli en ainakaa mielistele ketää
  8. suosikkileffoi miul on Twilightit ja kauhuleffat (ja sit nukkumine onki melko vaikeeta :D)
  9. ajattelen liikaa asioita
  10. pelkään hämähäkkei vielki yli kaiken, jopa niitte tappamista :D koska en haluu vahingos koskee niihi (joo jenna 5 v)
  11. kuuntelen eniten Cheekkii, Ed Sheeranii ja Haloo Helsinkii
  12. ja kuuntelen musiikkii melkee koko aja ja kaikkialla
  13. ku oon yksin kotona ni laulan iha kamalalla lauluäänel :'D
  14. rakastan shoppailuu, mut oon tullu nykää aika pihiks, ja mietin tosi kaua et ostanks jonku vaatteen vai en
  15. nauran ehkä välil vähä liikaa ja väärille jutuille :D
  16. haluun perustaa perheen tulevaisuudes, mut korkeintaa 2 lasta
  17. miun uus motto on Never say never koska miu elämä on tälläki hetkel sellasta, mitä en ois viel joku aika sit uskonu
  18. teen päätöksii enemmä tunteella ku järjellä, mist ei oo ain seurannu mitää hyvää
  19. opin asioita aina ite tekemällä, enkä lukemal jotai ohjeita
  20. oon täl hetkel aika onnelline :).



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti